MTV3 Neuvotteluhuoneiden suunnittelu tukemaan tuotetarinoita sekä brändiviestintää
Asiakkaan neuvotteluhuoneet olivat pitkään tuntuneet vanhanaikaisilta ja ne haluttiin modernisoida sekä personoida ilman suurempaa varsinaisiin rakenteisiin puuttumista.
Tilasuunnittelu tukemaan bränditarinoita
Suunnittelun lähtökohtana oli yrityksen uusitun brändistrategian sekä asiakaskohtaamisen ymmärtäminen sekä purkaminen suunnittelun kulmakiviksi. Näistä lähtökohdista aloitimme suunnitteluprosessin, jolla oli alusta asti selkeä liiketaloudellinen tavoite. Ideoimme suuren määrän kanavan historiaan sekä tuotevalikoimaan perustuvia teemoja, joista valitsimme ydinliiketoimintaa parhaiten palvelevat. Valmiit konseptit kehitettiin näitä jatkojalostamalla.
Yksityiskohtia sekä palvelumuotoilun hallintaa
Varsinaisten neuvotteluhuoneiden lisäksi mietimme myös koko asiakaskohtaamiseen liittyvää kohtaamispisteiden ja keinovalikoiman palettia, jota haluttiin edistää käytettävissä olevien keinojen puitteissa. Innostavan projektin aikana myös muut sidosryhmän pääsivät vaikuttamaan osaltaan lopputulokseen ja näin esimerkiksi neuvotteluhuoneiden tarjoilut suunniteltiin tukemaan yllätyksellistä kokonaiskonseptia.
“Joustavien suunnittelijoiden kanssa yhteistyö sujui alusta asti hienosti ja lopputulos ihastutti niin asiakkaita kuin omaa henkilökuntaakin.
Virpi Kunttu, MTV3 Art Director